• Hoe bestel ik een product bij Carpartsdeal?

    1. Voer allereerst uw kenteken / chassisnummer in of zoek via merk/model/type. 

    2. Het gewenste product gevonden? Klik dan op "Bestel" om het product in uw winkelmandje te plaatsen

    3. Als u klaar bent met winkelen klikt u op afrekenen, log in met uw account of maak een account aan. In uw account kunt u namelijk uw bestellingen terug vinden.

    4. Voer uw gegevens in en kies een betaalwijze. 

    5. U ontvangt vervolgens van ons binnen 2 werkdagen de Track and Trace code zodat u uw product live kunt volgen. Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen geleverd. 

  • Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?

    U kunt vanaf het moment van bestelling de status terugvinden in uw account. U kunt hierop inloggen via het kopje "login" rechtsboven in uw beeldscherm.

     

    Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons de Track and Trace code via Postnl, zodat u vanaf dat moment uw bestelling live kunt volgen.

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    Heeft u onverhoopt het verkeerde product besteld? Pas het niet of wilt u om een andere reden retourneren? Dat kan! 

     

    U kunt uw product binnen 30 dagen retourneren. Vermeldt telefonisch of per e-mail dat u het product wenst te retourneren. Na ontvangst van het product voeren wij een controle uit om te zien of alles nog in originele staat is. Is dit het geval dan maken wij het aankoopbedrag over binnen 7 dagen.

    Wel dient u zelf zorg te dragen voor retournering van het product.

  • Product nog niet ontvangen

    Wij streven ernaar om alles binnen 2 opvolgende werkdagen te leveren op het door u opgegeven adres.
     
    Echter is het mogelijk dat er een vertraging zit in de leveringen, in verband met logistieke problemen of dat het product vanuit een ander magazijn moet worden aangeleverd. Het zal dan maximaal 1 á 2 werkdagen extra nemen voordat er geleverd kan worden op uw adres.

    Mocht het product onverhoopt helemaal niet op voorraad zijn dan contacteren wij u telefonisch op de dag van bestelling of de opvolgende werkdag. U heeft dan de keuze om de bestelling te annuleren, eventueel een ander merk te kiezen of te wachten tot het product weer voorradig is. U staat hier helemaal vrij in.

    Mocht u het product alsnog willen annuleren dan storneren wij het aankoopbedrag dezelfde dag of de opvolgende werkdag nog terug op uw rekening.
  • Heeft u een klacht?

    Wij vinden het erg vervelend als u een klacht of een vervelende ervaring heeft met Carpartsdeal. 


    Daarom willen wij dit zo snel mogelijk met u oplossen. 

    Het beste kunt u dan telefonisch contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen een gepaste oplossing kunnen vinden.

     

    Dit kan telefonisch van Maandag tot en met Vrijdag van 09:00 tot 17:00 via 0541-858379.

    Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te bellen? Dan kunt u ons ook bereiken via e-mail of via de chat. 

    Dit kan via info@carpartsdeal.nl. De chat kunt u onderaan op onze webshop vinden. 

     

     

  • Contactgegevens

    Carpartsdeal is op verschillende manieren te bereiken. Hieronder een overzicht van de contactmogelijkheden.
     
    1. U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 17:00
    2. Via onze chat staan onze medewerkers voor u klaar van 09:00 tot 21:00
    3. Ook kunt u ons per e-mail bereiken, dit kan via info@carpartsdeal.nl. U ontvangt binnen de openingstijden altijd binnen 1 uur een reactie.

  • Wat is de levertijd op mijn bestelling?

    Alle producten die vóór 16:00 uur worden besteld worden binnen 2 opvolgende werkdagen bij u afgeleverd.

    Bijvoorbeeld: u plaatst uw bestelling Maandag om 13:00 uur, dan ontvangt u uw bestelling op Woensdag.
    Plaatst u de bestelling op Maandag 17:00 uur, dan wordt de bestelling op Donderdag bij u afgeleverd.

  • Geen producten gevonden

    Het kan voorkomen dat er geen producten worden weergegeven wanneer u specifiek naar een product zoekt.

    Echter betekent dit niet dat we dit niet kunnen aanbieden, u kunt dan in de live chat vragen naar het product waarna u opzoek bent, vergeet niet uw kenteken erbij te vermelden zodat onze medewerkers het juiste product voor u kunnen vinden.


    We snappen het dat u als klant liever zaken wilt doen met een Nederlands bedrijf. Wanneer u een product heeft gevonden bij één van onze concurrenten kunt u ook het artikelnummer vermelden in de live chat. We bekijken dan direct of we dit product ook kunnen aanbieden. In 9 van de 10 aanvragen kunnen wij alsnog het product aanbieden.