• Hoe bestel ik een auto onderdeel bij Carpartsdeal?

    1. Voer allereerst uw kenteken / chassisnummer in of zoek via merk/model/type. 

    2. Het gewenste product gevonden? Klik dan op "Bestel" om het product in uw winkelmandje te plaatsen

    3. Als u klaar bent met winkelen klikt u op afrekenen, log in met uw account of maak een account aan. In uw account kunt u namelijk uw bestellingen terug vinden.

    4. Voer uw gegevens in en kies een betaalwijze. 

    5. U ontvangt vervolgens van ons binnen 2 werkdagen de Track and Trace code zodat u uw product live kunt volgen. Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen geleverd. 

  • Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?

    U kunt vanaf het moment van bestelling de status terugvinden in uw account. U kunt hierop inloggen via het kopje "login" rechtsboven in uw beeldscherm.

     

    Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons de Track and Trace code via Postnl, zodat u vanaf dat moment uw bestelling live kunt volgen.

  • Hoe kan ik een auto onderdeel retourneren?

    Heeft u onverhoopt het verkeerde onderdeel besteld? Pas het niet of wilt u om een andere reden retourneren? Dat kan! 

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@carpartsdeal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goed orde retour ontvangen is. 

     

    Zorg er altijd voor dat er een kopie van de factuur wordt meegestuurd met de retournering. Zo kunnen onze medewerkers zien van wie de retournering afkomstig is.

  • Auto onderdeel nog niet ontvangen

    Wij streven ernaar om alles binnen 3 opvolgende werkdagen te leveren op het door u opgegeven adres.
     
    Echter is het mogelijk dat er een vertraging zit in de leveringen, in verband met logistieke problemen of dat het product vanuit een ander magazijn moet worden aangeleverd. Het zal dan maximaal 1 á 2 werkdagen extra nemen voordat er geleverd kan worden op uw adres.

    Mocht het auto onderdeel onverhoopt helemaal niet op voorraad zijn dan contacteren wij u telefonisch op de dag van bestelling of de opvolgende werkdag. U heeft dan de keuze om de bestelling te annuleren, eventueel een ander merk te kiezen of te wachten tot het onderdeel weer voorradig is. U staat hier helemaal vrij in.

    Mocht u het product alsnog willen annuleren dan storneren wij het aankoopbedrag dezelfde dag of de opvolgende werkdag nog terug op uw rekening.
  • Heeft u een klacht?

    Wij vinden het erg vervelend als u een klacht of een vervelende ervaring heeft met Carpartsdeal. 


    Daarom willen wij dit zo snel mogelijk met u oplossen. 

    Het beste kunt u dan telefonisch contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen een gepaste oplossing kunnen vinden.

     

    Dit kan telefonisch van Maandag tot en met Vrijdag van 09:00 tot 17:00 via 0541-858379.

    Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te bellen? of zijn wij op dat moment niet telefonisch bereikbaar? Dan kunt u ons ook bereiken via e-mail of via de chat. 

    Dit kan via info@carpartsdeal.nl. De chat kunt u onderaan op onze webshop vinden. 

     

     

  • Contactgegevens

    Carpartsdeal is op verschillende manieren te bereiken. Hieronder een overzicht van de contactmogelijkheden.
     
    1. U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 17:00
    2. Via onze chat staan onze medewerkers voor u klaar van 09:00 tot 21:00
    3. Ook kunt u ons per e-mail bereiken, dit kan via info@carpartsdeal.nl. U ontvangt binnen de openingstijden altijd binnen 1 uur een reactie.

  • Wat is de levertijd op mijn bestelling?

    Alle producten die vóór 16:00 uur worden besteld worden binnen 3 opvolgende werkdagen bij u afgeleverd.

    Wél moet u rekening houden met langere levertijden met de feestdagen en speciale gebeurtenissen. De vertragingen kunnen dan oplopen met circa 2 extra werkdagen.

  • Geen auto onderdelen gevonden

    Het kan voorkomen dat er geen onderdelen worden weergegeven wanneer u specifiek naar een onderdeel zoekt.

    Echter betekent dit niet dat we dit niet kunnen aanbieden, u kunt dan in de live chat vragen naar het onderdeel waarna u opzoek bent, vergeet niet uw kenteken erbij te vermelden zodat onze medewerkers het juiste auto onderdeel voor u kunnen vinden.


    Doormede van onze onderdeel controle functie kunt u een check laten uitvoeren door een van onze specialistenm, U ontvangt dan altijd binnen 1 uur na aanvraag een bericht over het opgevraagde onderdeel

  • Garantie

    Bij Carpartsdeal hanteren wij 2 jaar garantie op al onze producten. Verdere informatie hierover kunt u vinden in de Algemene Voorwaarden.